faixa

O BNG leva ao parlamento galego o centro de saúde de Narón agora en construción

O BNG de Narón continúa coa campaña para que o futuro centro de saúde, agora en construción, conte con todos os servizos que unha cidade de 40.000 habitantes precisa. Ademais, o proxecto incluíu o demandado servizo de radioloxía despois dunha gran campaña mais seguimos a pedir unha consulta de psicoloxía clínica. O bloque rexistrou pregunta parlamentar e unha proposición non de lei para que desde a Consellería se postulen de maneira oficial.

Ler novas
encontro grupo municipal coas persoas en folga

O BNG de Narón leva a pleno a folga das contratas de mantemento

O BNG de Narón, presenta no pleno de mañá xoves 25 de setembro en Narón, unha moción urxente para reclamar o apoio do Concello de Narón á folga de contratas de mantemento de Navantia nas dúas empresas que teñen sede no campus das Lagoas nesta localidade. Tamén presenta moción sobre o clima e contra a violencia de xénero e reclamar políticas a tomar desde a localidade. Tamén o grupo municipal vén de reclamat reparacións en diferentes zonas da cidade e viais que contaron, estas últimas, co apoio do goberno en diferentes comisións.

grupo municipal

O BNG estará na oposición nesta lexislatura

Consideramos que despois de falar entre as partes non se dan as circunstancias para entrar nun cogoberno. Desexamos polo ben de todas as naronesas e naroneses as mellores das sortes ao goberno saínte mañá e buscaremos de maneira construtiva chegar a acordos e conseguir coas ferramentas que dispoñemos tanto na corporación como nas xuntanzas coa veciñanza un proxecto ilusionante cara a nosa cidade.

Captura de pantalla 2019-05-10 a las 13.18.34

O BNG de Narón aposta pola compostaxe XA

Narón, 12 de maio de 2019. O programa do Bloque Nacionalista Galego, en palabras da candidata á Alcaldía de Narón, Olaia Ledo, avoga pola construción dunha planta de compostaxe que permita avanzar nun modelo alternativo a Sogama na xestión dos residuos. Esta é unha das medidas incluídas no programa co que o BNG concorre ás eleccións do 26M e coa que quer poñer de manifesto a importancia que para a organización nacionalista ten a colaboración institucional na consecución do obxectivo prioritario nos vindeiros catro anos: construír un concello para as persoas e o seu benestar.

PHOTO-2019-05-02-00-12-35

A nosa candidatura

17 mulleres e 14 homes preparadas para liderar o cambio que Narón precisa, persoas do tecido asociativo, traballadoras de todos os sectores e de todas as idades que comprenden un Narón que quere poñer ás persoas no centro independetemente da súa condición social, económica, física ou política

Captura de pantalla 2019-05-09 a las 8.18.41

Programa Municipais 2019 para Narón

Temos un obxectivo claro: construír un concello para as persoas e o seu benestar no centro de todo.

Presentamos agora un proxecto para Narón con ideas e actuacións que van desde o inmediato ata o medio prazo. Un proxecto no que Narón será o concello do que todas nos sintamos persoas orgullosas, o Narón no que todas queiramos vivir e ver medrar a nosa familia, un concello para descansar, traballar, ir de compras ou simplemente gozar.

Captura de pantalla 2019-05-09 a las 1.44.49

Presentación da candidatura e programa

Narón, 8 de maio de 2019. A candidata do Bloque Nacionalista Galego á Alcaldía de Narón, Olaia Ledo, asegurou hoxe no acto de presentación da lista coa que a organización concorre ás eleccións do 26M que “estamos moi orgullosos do traballo desenvolvido estes anos polo BNG no cogoberno de Narón, mais cremos que agora é o momento de dar un paso máis, e por iso presentamos un grupo de persoas e un proxecto para ilusionar á veciñanza de Narón e para poder conquerirmos un futuro mellor”.

PHOTO-2019-05-02-00-12-35

Agora Narón

Enlazamos o contido dun resumo do noso programa e mañá xa poderás descargar o contido completo e saber a nosa opinión sobre vivenda, emprego, mocidade, igualdade e loita contra o patriarcado, emprego, servizos sociais, benestar, urbanismo, turismo, patrimonio, lingua... Súmate á ilusión

Captura de pantalla 2019-04-17 a las 9.08.36

O BNG de Narón reúnese con representantes de Poligal

_DSF9226

Ana Pontón e o BNG de Ferrolterra reúnense co comité de MEGASA

A portavoz nacional do Bloque Nacionalista Galego, Ana Pontón, reuniuse co comité de empresa de Megasa para trasladarlle a súa preocupación por que Galiza “se convirta nun deserto industrial” e por iso informou das alegacións presentadas ao proxecto de real decreto polo que se regula o estatuto dos consumidores electrointensivos, entre os que se atopa a siderúrxica de Xuvia.

Poligal Narón NON SE PECHA

Vídeo no que explicamos a situación de Poligal e outras empresas da comarca. Con Olaia Ledo, candidata do BNG de Narón á alcaldía e, Secundino García, alcalde de San Sadurniño. Toda a forza as persoas traballadoras de Poligal.