O goberno de Narón volve mentir cando di que inaugurarán o Muíño de Xuvia cos rodicios das moendas funcionando

No pleno do mes de outubro o goberno municipal respondeu ás nosas preguntas sobre a inauguración do Muíño dicindo que se prepara "unha simulación" para que se vexan mover as moendas cando se inaugure, pero sen que funcionen normalmente os rodicios por mor da acumulación de lodos. Confirmou, tamén, que se realizará unha nova licitación, sen data polo momento, para activar as moendas do Muíño de Xuvia.

Desde o Grupo Municipal do BNG denunciamos, xa no mes de xullo, que non se incluían as obras de limpeza de lodos no Muíño de Xuvia e que iso ía imposibilitar o normal funcionamento dos rodicios do muíño. O concello declarou nese momento que "as obras se prolongarían ata o mes de setembro e conseguirían que o muíño funcionase".

"O tempo pon a cada un no seu lugar", declara Marta Grandal, a nosa responsábel local. Cando denunciamos desde o BNG no mes de xullo que non se xestionara con Augas de Galicia a retirada de lodos que impedía a entrada de auga e que se activase o mecanismo dos rodicios xa pedimos tamén unha nova licitación e que non inaugurasen o Muíño sen que puidese funcionar como tal, "queren de cara a galería facer un paripé para que ese día se mova facendo obras que non corresponden ao muíño orixinal", declara Grandal.

Agora, no pleno de outubro, despois de preguntar e rogar con anterioridade para que se fixese unha nova licitación que permitise que as catro moendas se moveran como orixinalmente, a alcaldesa confirma a través dunha pregunta da nosa portavoz municipal, Olaia Ledo, o seguinte: "estase barrallando un novo proxecto para retirar residuos sólidos (...) pero si se vai cometer unha entrada de auga de maneira expositiva (...)".

"Preocúpanos que unha obra importante e que vai albergar o primeiro museo de Narón, con fondos EDUSI e unha cantidade importante posta pola Deputación da Coruña, non estea garantido a día de hoxe de que vaia estar restaurada como o que foi no seu momento, o muíño de moenda máis importante da Península Ibérica", declara a nosa portavoz municipal, Olaia Ledo.