Presentamos propostas concretas para ser incluídas nos orzamentos do 2023

No BNG reclamamos diferentes actuacións en materia de accesibilidade, servizos sociais, infraestructuras, medio ambiente, bonificación de diferentes taxas para entidades ou destinar o 1% dos orzamentos á materia de igualdade coa creación dun Centro de Información á muller. Propostas concretas que desde o BNG consideramos imprecindíbeis para os orzamentos do 2023.

Presentamos propostas concretas para ser incluídas nos orzamentos do 2023

Desde o BNG rexistramos un documento no concello para reclamar investimentos “necesarios” para o octavo orzamento municipal de Galiza. Reclamamos que se teña en conta os lugares onde non se recibiron investimentos e que se solucione problemas concretos como a ampliación dos vestiarios das instalacións de Río Seco ou un proxecto de arquitectura transportable para o clube de piragüismo. “O obxetivo de BNG é sempre transformar a realidade mirando cara adiante, sumar e conseguir que as nosas cidades sexan espazos seguros e de benestar para a nosa veciñanza, por iso pulamos porque Narón sexa un concello cuns servizos e un espazo público para todas as persoas. Non podemos esquecer, ademais, que este ano todas as administracións teñen que facer un esforzo para suplir necesidades sociais que a crise está a incrementar. Precisamos servizos públicos de calidade e estar á altura das circunstancias” incide Olaia Ledo, a nosa portavoz muncipal.

Nas propostas presentadas de cara aos vindeiros orzamentos recóllense ideas concretas de cara a construír un Mellor Narón, “Fixemos propostas ao novo PMUS e agora pedimos que se inclúa nos orzamentos un % cada ano para a realización dos proxectos que nel se inclúen, o 1 % para igualdade, un novo centro de Día, a creación dun CIM, proxecto para o antigo Centro de Saúde... propostas ambiciosas. En resumo, queremos ser útiles e que se beneficie a veciñanza no seu conxunto. ” declara Olaia Ledo.

Na presentación do documento estiveron a portavoz municipal do BNG de Narón, Olaia Ledo, o concelleiro Geno Carballeira e a responsábel local da formación nacionalista, Marta Grandal.