ESTE XOVES 26, A ASEMBLEA LOCAL DO BNG DE NARÓN, ELEXIU POR UNANIMIDADE NOVA RESPONSÁBEL LOCAL QUE COMEZOU A ORGANIZAR O TRABALLO CARA AS ELECCIÓN XERAIS. ADEMAIS XIANA GONZÁLEZ, KARINA CASTILLO E EMILIO CAXIAO INCORPÓRANSE TAMÉN AO CONSELLO LOCAL ACTUAL

Marta Grandal, responsable local
Marta Grandal nova responsábel local do BNG de Narón

O xoves 26 ás 20h realizábase unha asemblea do BNG de Narón onde se pasou a incorporar persoas ao seu consello local e a elexir a Marta Grandal como responsábel local. Ánxel Rial, que viña desenvolvendo esa responsabilidade, cede o posto despois de case catro anos “nos últimos tempos foise incorporando un número cuantitativo e cualitativo importante ao bloque e o lóxico e que tamén se vexa reflexado no consello porque no traballo diario xa é unha realidade”. Tras de si, Rial deixa bos números: reforzo da organización e suba de votos en todos os procesos electorais do BNG desde as eleccións galegas. Marta Grandal é a actual persoal de confianza do concello no grupo municipal e ten experiencia nos órganos do BNG de Narón “asumo o traballo e a confianza depositada en min con moita responsabilidade, nesta organización todas as persoas aportamos o que podemos e deixamos tempo para mellorar Narón e Galiza. É un orgullo ser do BNG”

A asemblea aprobou por unanimidade a proposta, así como as diferentes campañas a desenvolver nos vindeiros meses e a posta en marcha da campaña electoral para as xerais onde en Narón aspiran a aumentar o número de votos “ficamos a moi poucos votos de conseguir deputado e que Galiza estivera representada en Madrid. Agora non imos perder a oportunidade”

ACTUAL CONSELLO LOCAL

Responsábel Local: Marta Grandal