O BNG leva ao parlamento galego o centro de saúde de Narón agora en construción

O BNG de Narón continúa coa campaña para que o futuro centro de saúde, agora en construción, conte con todos os servizos que unha cidade de 40.000 habitantes precisa. Ademais, o proxecto incluíu o demandado servizo de radioloxía despois dunha gran campaña mais seguimos a pedir unha consulta de psicoloxía clínica. O bloque rexistrou pregunta parlamentar e unha proposición non de lei para que desde a Consellería se postulen de maneira oficial.

Ler nova
O BNG de Narón leva a pleno a folga das contratas de mantemento

O BNG de Narón, presenta no pleno de mañá xoves 25 de setembro en Narón, unha moción urxente para reclamar o apoio do Concello de Narón á folga de contratas de mantemento de Navantia nas dúas empresas que teñen sede no campus das Lagoas nesta localidade. Tamén presenta moción sobre o clima e contra a violencia de xénero e reclamar políticas a tomar desde a localidade. Tamén o grupo municipal vén de reclamat reparacións en diferentes zonas da cidade e viais que contaron, estas últimas, co apoio do goberno en diferentes comisións.

Ler nova
O BNG estará na oposición nesta lexislatura

Consideramos que despois de falar entre as partes non se dan as circunstancias para entrar nun cogoberno. Desexamos polo ben de todas as naronesas e naroneses as mellores das sortes ao goberno saínte mañá e buscaremos de maneira construtiva chegar a acordos e conseguir coas ferramentas que dispoñemos tanto na corporación como nas xuntanzas coa veciñanza un proxecto ilusionante cara a nosa cidade.

O BNG de Narón aposta pola compostaxe XA

Narón, 12 de maio de 2019. O programa do Bloque Nacionalista Galego, en palabras da candidata á Alcaldía de Narón, Olaia Ledo, avoga pola construción dunha planta de compostaxe que permita avanzar nun modelo alternativo a Sogama na xestión dos residuos. Esta é unha das medidas incluídas no programa co que o BNG concorre ás eleccións do 26M e coa que quer poñer de manifesto a importancia que para a organización nacionalista ten a colaboración institucional na consecución do obxectivo prioritario nos vindeiros catro anos: construír un concello para as persoas e o seu benestar.

A nosa candidatura

17 mulleres e 14 homes preparadas para liderar o cambio que Narón precisa, persoas do tecido asociativo, traballadoras de todos os sectores e de todas as idades que comprenden un Narón que quere poñer ás persoas no centro independetemente da súa condición social, económica, física ou política

Programa Municipais 2019 para Narón

Temos un obxectivo claro: construír un concello para as persoas e o seu benestar no centro de todo.

Presentamos agora un proxecto para Narón con ideas e actuacións que van desde o inmediato ata o medio prazo. Un proxecto no que Narón será o concello do que todas nos sintamos persoas orgullosas, o Narón no que todas queiramos vivir e ver medrar a nosa familia, un concello para descansar, traballar, ir de compras ou simplemente gozar.

Ler nova
Presentación da candidatura e programa

Narón, 8 de maio de 2019. A candidata do Bloque Nacionalista Galego á Alcaldía de Narón, Olaia Ledo, asegurou hoxe no acto de presentación da lista coa que a organización concorre ás eleccións do 26M que “estamos moi orgullosos do traballo desenvolvido estes anos polo BNG no cogoberno de Narón, mais cremos que agora é o momento de dar un paso máis, e por iso presentamos un grupo de persoas e un proxecto para ilusionar á veciñanza de Narón e para poder conquerirmos un futuro mellor”.

Agora Narón

Enlazamos o contido dun resumo do noso programa e mañá xa poderás descargar o contido completo e saber a nosa opinión sobre vivenda, emprego, mocidade, igualdade e loita contra o patriarcado, emprego, servizos sociais, benestar, urbanismo, turismo, patrimonio, lingua... Súmate á ilusión

O BNG de Narón reúnese con representantes de Poligal

Ana Pontón e o BNG de Ferrolterra reúnense co comité de MEGASA

A portavoz nacional do Bloque Nacionalista Galego, Ana Pontón, reuniuse co comité de empresa de Megasa para trasladarlle a súa preocupación por que Galiza “se convirta nun deserto industrial” e por iso informou das alegacións presentadas ao proxecto de real decreto polo que se regula o estatuto dos consumidores electrointensivos, entre os que se atopa a siderúrxica de Xuvia.